Polityka zarządzania
Być konkurencyjnym poprzez wysoką jakość usług wykonywanych w warunkach przyjaznych środowisku.
Najwyższe Kierownictwo Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o. o. w Ełku uznaje zasadę, że jakość usług wykonywanych zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa i innymi, normy PN-EN ISO 9001:2015 w warunkach przyjaznych środowisku z zachowaniem normy PN-EN 14001:2015 jest decydującym czynnikiem sukcesu i doskonalenia funkcjonowania.
Nasze motto brzmi:
„Być konkurencyjnym poprzez wysoką jakość usług wykonywanych w warunkach przyjaznych środowisku”
Cele określone przez Najwyższe Kierownictwo to:
- Podnoszenie satysfakcji Klienta z jakości świadczonych usług.
- Zminimalizowanie oddziaływania istotnych czynników mających wpływ na środowisko.
- Minimalizacja wystąpienia sytuacji awaryjnych mających negatywne oddziaływanie na środowisko.
- Modernizacja infrastruktury przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju.
- Zapewnienie odpowiednich zasobów i ich rozwój.
- Podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska, w otoczeniu prowadzonej działalności.
Najwyższe Kierownictwo oraz pracownicy Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Ełku zobowiązują się do:
- ciągłego doskonalenia Zintegrowanego Sytemu Zarządzania zgodnie z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 14001:2015 oraz w celu poprawy środowiskowych efektów działalności,
- prowadzenia działań ukierunkowanych na ochronę środowiska, w tym zapobiegania zanieczyszczeniom,
- spełniania zobowiązań dotyczących zgodności oraz innych wymagań związanych z prowadzoną działalnością.
22 stycznia 2018 r.
Prezes Zarządu
Edward Michał Wenda